Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 3, 2011

Teluk Chempedak Pulak

Assalamualaikum......

Alhamdulillah...sekali lagi rezeki berpihak pada aku...pengakhiran dan pemulaan yang sangat best kali nie...sempena tahun baru aku ikut abang aku pegi Teluk Chempedak...tapi tak delah ktorg menyambutnya...

Cume beberapa jam nak tahun baru tue ktorg berjalan² kat sana...menikmati malam yang sangat bestlah...tak tahulah nak cakap macam mana...satu tempat yang pada aku memang sesuai untuk bawak famili berjalan².....

Oleh kerana Jumaat cuti khas...pepagi lagi ktorg dah bertolak ke Kuantan....main aci redah je nie..mana ada book² chalet...alhamdulillah ada pun chalet kosong kat Seaview Resort....satu chalet yang memang tidak menghampakan...

Yang penting chalet tue memberi satu kenangan indah...chewaaaah...berkias plak...bukan apa...chalet tue umpama kawasan kampung....tak percaya...meh scroll down untuk tengok gambar yang aku snap...gambar ntah pahapa ntah...


Daftar diri dulu...check in pukul 12.00 p.m...



Katil dalam bilik...

Deretan chalet...ada 8 blok, 1 blok ada 4 bilik...sumenya 32 bilik...satu malam RM140.00

Di bekalkan payung sebab masa nie hujan...

Nun ada kolam mandi...

Haaaah...nielah rupenya chalet tue...

Aku mandi sekejap je sebab sejuk beb....

Ambillah nbor phone nie...manalah tahu krg nak try ke...

Pekan 7....nombor 7 tue...suke²....



Suasana pantai di malam hari....

Aku, makcik aku, Zairah ngan abang aku...ketua rombongan...

Aku, kakak ipar aku yang muda setahun dari aku ngan Zairah...



Tolak je rama² dia...

Lepak sat...sambil angin bertiup....



Aku ngan Zairah...nasib baik aku baru beli cardigan tue...terus pakai sbab sejuk....

Anak panah tue menunjukkan ada lagi budak² pi mandi dalam keadaan hujan...uuuiiiii...tak sejuk ke....




Ingatkan sebelum balik nak berjalan² kat Cherating...sekali menghampakan bila dah berubah....dengan budak² moto lepak sakan....



Suasana pantai...ombak kuat...

Anak panah menunjukkan orang yang seolah² menempah maut...hihihi...

Blogger Templates

10 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

bestnyer dpt jalan²...

p/s: anda di TAG! jOm ...

Zura Tahir said...

Di tag...okey..

man yusoef said...

kali terakhir pegi teluk cempedak time skolah rendah...haha..means dah berbelas tahun tak pegi situ...tapi ingat lagi yg kat teluk cempedak ni bnyk batu besar2 kan...hehe

~aSHa~ said...

wah dekatnye seaview tu dgn rumah akak..berkangkang2 kera je dari rumah ni..eheheheh

Zura Tahir said...

yup...tpi bila ombak datang memukul...perrgghhh mmg indah sangat kejadian Nya...

Zura Tahir said...

laaa...ye ke...erm...lain kali xyah tempah chalet..berkmpung kat umah akak jelah cm nie...hihihi...

emieysandra said...

teluk chempedak mmg best, pemandangan yg cantik & leh tgk mcm2 glagat org kt situ :)

Zura Tahir said...

betul tue emiey..mmg antara tercantik...

ardinihumaira said...

asal akak tak ajak dni g jugak. sob sob... ;p

Zura Tahir said...

ala...lupelah dini...hihih