Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 8, 2011

Ada Orang Belanja Bekfast

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...pagi nie aku di kejutkan dengan satu bungkusan atas meja...shock kejap...rupa² bos a.k.a project consultant ktorang belanje bihun...terima kasih bos...dah bape kali dia belanje ktorang...ade rezeki lebih je dia belikan bfast tuk ktorg....TAPIIIIIIIII......


Sedap bihun & mee nie...rase pedas²nye...


Aku telah mengirimkan nasi lemak kat member aku...ermmmm...pe lagi simpan tuk rehat nantilah...

Blogger Templates

16 comments:

wahida said...

wah, bestnya dpt rezeki di pagi hari...

velasrizal said...

wah murahnya rezeki dia ni..

Proton R3 Satria Neo 2011 - Harga, Spesifikasi Dan Design Dalaman

[sutera kasih] said...

alhamdulillah rezeki kak..tak nk share ngn sy ke?hehe

|| NaFiRaa || said...

rezeki2!! saya nih ngan pening..pikir nak makan ape..adess laaa

lady-D said...

murah rezeki arini yer..best2..samat mkn yer..

A N A K - A N A K K U said...

rezeki di pagi hari...sedapnyer...hehehe

ardinihumaira said...

beshnyy akak ado orang lanje :D

Zura Tahir said...

alhamdulillah kak...bkn senang nk dpt rezeki terpijak nie...

Zura Tahir said...

hehe...rezeki rizal..rezeki ada d mana2...

Zura Tahir said...

hehe...jauh nau yan ooi...

Zura Tahir said...

erm..kekdg dh lama2 xth nk makan ape kan nafira...

Zura Tahir said...

alhamdulillah dla...

Zura Tahir said...

mmg sedap mah...

Zura Tahir said...

mmg best dini...kalau hari2 lg best..

Redbloodsnow said...

itu lah dinamakan rezeki pagi :) best ah..hehe

Zura Tahir said...

hikhik..mmg best...mcm zie..MS D belanje makan lunch..