Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, March 10, 2011

Aku Pelik Dengan GB, Mak Aku Risaukan Aku

Assalamualaikum....



Dah 2 hari tak boleh nak pingkan blog kat Geng Blogger....atas sebab² aku tak boleh nak sign in...sebab tak boleh nak click kat yang aku square kan tue...apehal ntah...biauler...esok² okey kot...tapi kalau tak okey jugak...maleh aku nak ambik pusing deh...

>>>Dah 2 hari aku tak balik umah mak bapak aku sebab aku pegi umah abang aku kat Saujana Utama...lepak² sampai pukul 10 p.m aku terus balik umah kakak aku...pagi tadi adik aku call tanya asal aku tak balik umah...hihihi...sorrylah mak...tak bgth...buat mak risau je...inilah hidup orang bujang...sentiasa merantau sana sini....
Blogger Templates

4 comments:

wahida said...

ish...ko jgn buat mcm tu lg...lenkali nak gi memana, bg tau mak tau...kesian kat mak ko tu, risau dia nnt!!

maszmadi said...

orang yang dok dekat ngan mak x balik..... kita yang jauh ni asik ler tercari2 masa nak balik umah mak.....
hehe, gi la balik zura, dia windu tu.....

Zura Tahir said...

hehehe...selalu bgth kak..ari tue plak terlepas....

Zura Tahir said...

selalu balik masz cume ari tue 2 hari je xbalik sbb xbgth dia..xpe...smlm dah balik dah...