Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 14, 2011

Sapa Nak Teka

Assalamualaikum....

Baru² nie aku dengan pertama kalinya membeli barang melalui online....barang tue aku dapat tahu dari FB....kebetulan memang aku mencari barang nie untuk kegunaan harian aku...lagi plak aku memang minat giler dengan brand ini...

Ari sabtu aku tengok ada parcel besar atas CPU kat umah mak aku...aku pun ambik bukak...memula tue tertanya²....sapalah yang bagi aku hadiah nie...hehehe...tapi bila tengok no phone tahulah aku sapa...yeeeyy...barang aku dah sampai...

Terus kakak aku tanya "ko percaya beli 0nline?"..."memula memang susah nak percaya tapi bila tengok dia terus beroperasi n tak de complaint dari sesapa atau FB dia di banned tue yang rase confident sikit tue.."...dia siap bagi free gift, free recycle bag n free shipping...bestkan...


Ini yang aku dapat...rantai, gelang, 4 pcs pin cute...yang pin bunga kale pink tue adik aku Wiyah mintak...suke nau kale pink....

Nie loketnya...bintang cam senjata samurai je bentuknya...ada dua....

Soalannye : Apakah barang yang aku beli....???Silalah jawab erk...
Blogger Templates

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

errkkkk.. kat atas tu semua free gift??? untung nye~..

jawapan : beli tudung..kikikiki

Unknown said...

tudung ek?

emieysandra said...

wah..bestnyer, ermm beli baju kot..:D

Nida n' Hanafi said...

Cordial kot..heeh

Thanks singgah blog contest Kak Nida.. kalau ada masa jemputlah singgah blog personal akak..

radinsah.blogspot.com

Kak Amy said...

Amy rasa awak beli baju..

ardinihumaira said...

alamak.. akak beli ape ye. cer jawab cer jawab :D