Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, April 24, 2011

Nyah Ko Dari Hidup Aku

Assalamualaikum.....

Aku kalah betul....
Aku tewas betul....
Aku lemah betul....
Aku longlai betul hari nie....

Bila ko datang je hidung aku tak serupa hidung....
Hidung aku dah macam serombong kapal je kembangnya....
Bila ko datang je mata aku dah tak suci macam selalu....
Mata aku jadi merah menyala macam orang lepas menangis...

Bila ko datng je mulalah aku tak keruan macam orang tensen....
Bila ko datang je semua gerak aku jadi serba tak kena....
Bila ko datang je fikiran aku mulalah celaru....
Bila ko datang je aku rasa cam nak jerit-jerit je....

HABUK...tolonglah nyah dari hidup aku....
Aku tak boleh betullah berkawan ngan ko nie...
Aku nak pecah rekod untuk beberapa bulan tak ambik m.c....
Aku nak rekod m.c aku clear....

Nyah ko HABUK....
Blogger Templates

No comments: