Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, May 14, 2011

Terima Kasih Zie RBS

Assalamualaikum.....

Semalam aku macam kena shock je...nak tahu nape....nie gara-gara Zie RBS buat entry pasal aku dan linkkan kat blog aku....bila kuar je post pasal aku kat blog zie terus yang mana suam-suam naik sume naik mendadak buat aku terkaku.....hehehe....

Boleh di katakan Zie adalah penyumbang kenaikan blog aku semalam...terima kasih Zie....inilah bezanya orang glemer kalau review pasal blog lain....sure dapat sambutan je kan....aku tak suruh pun Zie buat entry pasal aku tau...Zie yang nak buat....

Ape yang naik tue yerk...meh tengok jom....


Followers aku sebelum entry tue kuar adalah seramai 428...tapi bila entry tue kuar terus naik sampai 432....terima kasih ye pada my new followers....terima kasih Zie....


Tengoklah pada jam 15 dan 16...itu adalah masa entry tue di post kan...terus naik mendadak ko...haaah..mahunye tak teruja....terima kasih tuk Zie jugak...

Zie jugak referrals terbanyak semalam....ambik ko..mengalahkan yang lain....terima kasih jugak tuk Zie


* Akibat blogspot under maintenance so entry nie dah bape ari terperap...

Blogger Templates

8 comments:

Myra Jay said...

Mmg Zie kalau buat review meletopp ko blog kita naik..hehee
Samala blog Myra pun bila Zie review ari tu :)


**Hadiah tuk Zura blom dpt pos lg sbb kesihatan xmengizinkan :) InsyaAllah dalam minggu depan myra pos k :)

Zura Tahir said...

itulah beza org glemer myra..its okey myra..yg pentign jaga kesihatan k..:)

lady-D said...

wahhhh..best2..zie mmg bagus dia tu..walaupun femes tp x smbg..still ada masa dtg bc n komen blog kita kan..

[sutera kasih] said...

nasib baik ada review dr kak zie ni, and akak pun post entri pasal follower ni, sy lama dh follow akak, tp aritu ada kecoh kena tukar email tu, so profile pun baru, jd terlepas pndg pulak blog akak, patutlah tak keluar update dr akak kt dashboard, tapi update d bloglist ada pulak..em,sy tgh menjejak semula blog2 yg prnah sy follow dulu..

Zura Tahir said...

a'ah..dia xsombong...still komen kat blog kite walaupun bz..

Zura Tahir said...

ye lah yan...masa tue sume org follow mengfollow...thanks yan..

Ardini Humaira said...

beruntungnya zie dan akak ^__^

Zura Tahir said...

sama memberi sama merase dini..