Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 3, 2012

Bulan Aku

Assalamualaikum...



Alhamdulillah kita masih dalam keadaan sihat hendaknya....baru tiga hari kita melangkah ke bulan baru...bulan Julai...adalah bulan aku...hehehe....semoga Allah melimpahi rahmat pada aku sempena bulan berkat nie....

Alhamdulillah kita bakal menyambut puasa pada bulan ini...satu yang membahagiakan aku bila bulan Ramadhan berada pada bulan aku nie....sehari selepas aku menginjak dewasa....semoga bulan ini membawa seribu rahmat pada kita semua....

~ zura ~

6 comments:

Unknown said...

HEPI EARLIER BESDAY ZURA..
SALAM RAMADHAN JUGA..;)

kurus said...

semangat bulan 7 tuu membara kan
in advance bday wish lah kalau gitu ;)

Anonymous said...

slamat menyambut hari jadi n salam ramadhan sis..

TS Frima said...

semoga bulan ini membawa berkah :)

zh-ena said...

harap bln 7 thn depan ko jd isteri orang

Zura Tahir said...

thanks sume..awalnye wish...