Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, October 13, 2012

Jangan Berlagak BESAR

Assalamualaikum.....

Pepagi lagi aku dah ajak korang mengumpat kan...hehehe...bukan mengumpat tapi menceritakan perihal manusia yang pada pandangan mata kita agak tak berapa nak bestlah....biasalah manusia nie mulut akan sentiasa bercakap akan hal² manusia yang lain kan kan kan kan....

Pagi tadi singgah beli nasi lemak kat tepi jalan....macam biasalah parking kete dekat² ngan gerai nasi lemak tue...ye lah bukan ada orang pun...so berlagaklah macam nak beli banyak sangat kan....tapi tak de lah parking betul² depan gerai tue....

Elok je aku abis beli...dah bagi duit kat kakak tue...aku terus lah toleh melangkah kaki ke kete....ye lah nak cepat masuk opis...walhal bukan lambat pun...sampai kat situ sebelum pukul 8....ada masa lagi yang terluang...sangat terluang....tiba je kat opis aku orang first yang sampai kat department aku....

Pastu adalah satu van nie parking kete then terus bagi arahan kat kakak tue...mungkin nak beli nasi lemak....okey itu tak pe lah lagi kan...tapi yang aku tak berkenan bila main order dari dalam kete je...apalah salahnya turun kejap pastu tunggu kejap...bukannya ramai orang pun....

Perangai malas begini lah yang aku tak suka...nak beli rezeki tapi malas nak turun tunggu....pada aku orang macam nie adalah orang yang berlagak dia tue BESAR tau.....sume nak kena main suap je kat mulut...ish ish ish ish...kalau turun pun malas tak payah makan....berkorban lah sikit tunjuk rasa rendah diri tue....



Aku snap senyap²...nanti dia perasan plak...hahaha


Nasi lemak yang belum sempat aku makan...masa buat entry nie pun tak buka lagi nasi lemak nie....sure korang nak tahu isi dalam dia kan...nanti aku tayangkan erk...



Jom join says.com & Blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

10 comments:

saya_arief said...

nak nasik lemak jugak.
:p

Anonymous said...

manusia kak..huuh

velasrizal said...

nk join gak says tu tp blom de masa lagi

Myra Jay said...

Mungkin dia dah biasa kot, bila sampai akak tu dah tau apa yang dia nak kot..
Tp taktaulah kot tuan van tu memang M nak turun keta :D

Zura Tahir said...

dah abis lah arief...hehe

Zura Tahir said...

tuelah amy..manusia nie mcm2 perangai..

Zura Tahir said...

luang2lah kan mase ye en rizal..hehe

Zura Tahir said...

hehe..kalau customer tetap xpe jgaklah...mungkin dh biase...

Zie Madini said...

itu ler pasal . bukan susah pun turun kejap dan beli. zie pun tak suka gak dgn org berperangi gnie

zh-ena said...

selalu jea tgk