Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 12, 2012

Durian Crepe Ena

Assalamualaikum....

Firstly nak say sorry kat Ena sebab ambik gambar nie dari blog dia...korang sure tahu ape bende nie kan....sapa tak tahu memang aku tak boleh nak tolong...kat situ pun dah tertulis namanya...hehehe...DURIAN CREPE....

Pertama sekali aku makan benda alah nie semalam....terus jatuh terduduk ko dengan hasil tangan  kawan aku sorang nie....memang meletop rasanya....tak cukup satu...nak makan pun bertahan² sebab aku beli pek percubaan saje...2 peket...kongsi makan dalam 10 orang gitu...hehe...


Member aku nie secara tak sengaja menjual durian crepe nie....asalnya dia saja² buat pastu bawak ke opis dia...last² dah jadi macam bisnes plak...ramai pulak yang order termasuklah aku...lepas makan semalam aku order lagi 2 peket...1 peket ada 4 ketul dan harganya RM10.00 sepeket...

So dalam entry nie aku tolong kawan aku promotekan...sapa nak beli bolehlah terus mesej Ena...nombor ada kat gambar tue....keutamaan pada kuih nie adalah duriannya...kalau dapat durian manis memang sedap....so janganlah merungut harga nya mahal ye kawan²...kerana gunakan durian terbaik....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

19 comments:

intanfirdaus247 said...

demam durian crepe..:)

Myra Jay said...

Myra dah 3x makan, memang suka sesangat ;D

afzalsukasuki said...

wah ni dah pomot2 ni mesti banyak komisyen dapat ni hehehe

wahida said...

aku dah byk kali mkn sbb ada kwn opis pandai buat...dah byk kali order ngan dia...ranap duit aku...hahaha...tapi berbaloi sbb mmg sedap sgt...

maszull said...

assalamualaikum ...mmg skg ni demam durian crepe...:)

Sharinginfoz said...

sekarang ni nak break kejap pasal durian crepe sebab rasa tak nak makan pula

shameel Iskandar said...

member sy kt kedah pun ade buat durian crepe ni..Jual kt member2 guru pun dh dpt byk duit pastu ramai jugak org yg order..

MumMe said...

sedey...mumme je yg masih kempunankan durian crepe...

Zura Tahir said...

a'ah kak intan...jd fenomena dah..

Zura Tahir said...

smlm pun akak dpt makan jugak myra...

Zura Tahir said...

xdelah afzal..just tolong je...

Zura Tahir said...

yg penting durian dia kak...br sedap..

Zura Tahir said...

waalaikumsalam kak...smpai sy pun tersampuk jugak kak..

Zura Tahir said...

sharinginfoz - mesti dh byk kali makan kot...

Zura Tahir said...

boleh jd duit kan shameel..

Zura Tahir said...

ade rezeki dptlah tue mumme...

kurus said...

hurmmmmmmm
baru 2-3 ari lepas makan ..
yumx3 ;)

Zura Tahir said...

sy pun...hehe

zh-ena said...

TQ ra