Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 7, 2012

Pemenang Capture 33,333

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...selamat hari jumaat yang mulia...penghulu segala hari....sangat mengujakan bila tiba hari jumaat nie...semua orang mengharapkan rezeki pada hari jumaat nie...keistimewaan hari jumaat yang suci adalah amalan² sunat yang di laksanakan.....

Okey...dah macam ustazah pulak aku nie...sebenarnye aku nak umumkan kat korang....capture no 33,333 dah ada pemenang....dua orang pulak tue....erm...yang penting ada bukti...then buiat entry then bg komen untuk highlight kat aku....

Nak tahu sapa pemenangnya....tak lain tak bukan kawan baik aku sendiri...dua² kawan aku....rezeki korang....sukalah imah sebab nie nombor kegemaran dia...nombor 3...nanti aku nak buat nombor kegemaran aku pulak...7...hehehe... 

Jom terjah blog dorang 


* Edit


Gambar sekadar hiasan...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

24 comments:

Unknown said...

ha kan..... terlepas sudah... haha tahniah buat dorang berdua...

intanfirdaus247 said...

Salam kunjung..salam Jumaat..Saya datang ziarah nih..heheh..:)

Mimie said...

tahniah kpd yg berjaya

Unknown said...

huhuhu.. terlepas dah~
tahniah buat 2 pemenang itu~

zh-ena said...

yeay yeay menang hehehehehhe

hadiah nk bg jumpa jea la ra :p

kurus said...

akhirnya ! .. ;)

tahniah ..............

Zura Tahir said...

tq masz...

Zura Tahir said...

tq intan..nti akan balas kunjungan intan

Zura Tahir said...

thanks mimi

Zura Tahir said...

thanks nafira..

Zura Tahir said...

okey na...lg pun dh lama xjumpe ko...

Zura Tahir said...

itulah pengakhirannye kak..

Cikgu Ma said...

ala..sebebnarnya terlupa dah pasal ni...hehe...tah la, 2,3 hari ni biul jerr rasa...

maszull said...

assalamualaikum ...tahniah2 yer...:)

Cikrosecute said...

tahniah...

Zura Tahir said...

hehe...xpe cikgu..

Zura Tahir said...

maszull - :)

Zura Tahir said...

CRCM - :)

Myra Jay said...

Tahniah pada peng'capture' yang berjaya tersebut :)

wahida said...

tahniah pada mereka berdua...

Zura Tahir said...

thank myra

Zura Tahir said...

thanks kak..bkn dua kak tp tiga... :)

nur anis said...

wahh..tahniah..terlepas saya..huhu

Zura Tahir said...

xpe anis..nti ade lg capture no nie tp lambat lg...hehe