Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 27, 2013

Nasi Ayam Penyet Ani Sup Utara

Assalamualaikum....

Ini cerita hari sabtu malam...kitaorang pergi Saujana Utama sebab nak cari barang untuk majlis aku nanti....lepas dah cari ape yang nak kitaorang pun singgahlah cari kedai untuk kenyangkan perut yang lapa nie....mak aku suggest makan kat Ani Sup Utara....

Aku memang tak pernah makan kat sini....baru first time makan...mak aku suruh aku rasa nasi ayam penyet....okey...untuk tidak menghampakan mak aku...aku pun trylah...lagi pun mak aku beriya² promote bagai...sebab sebelum nie dah try kat macam² kedai...50/50 je rasanye....

Aku ngan ehem² order nasi ayam penyet ngan milo ais/suam tabur....adik aku dua orang tue order nasi ayam ngan jus buah roselle....mak aku order soto ngan jus buah roselle....memang tak menghampakanlah...nasi ayam penyet dia memang sedap....serdak² ayam tue menyelerakan....

Tak bestlah kalau cerita tak de gambar kan....meh tengok meh...


Milo ais tabur ngan jus buah roselle...


Nasi ayam terbaik..hehehe... 


Nasi ayam penyet terbaik...dengan sup yang mengancam...tak snap pulak sup nya....soto mak aku pun aku tak snap....


Selain makan inilah tujuan kitaorang ke sini...downloan game kat tab...

>>>Ani Sup Utara satu bisnes francais dan baru berkembang dalam Malaysia sahaja...mungkin produk ini akan di kembangkan sehingga ke luar negara....jadi bangga ada produk melayu berkembang.... 


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

6 comments:

Unknown said...

sedapnyeee... tetiba rasa nak makan ayam penyet.. malam nih nak terjah lah~

TiranaAduka said...

ala lindung la pulak muka sis.tak nampak

Unknown said...

aku pernah mkn kat situ
mkn sup gearbox dia
blk pening kepala eheh

ra jom la join contest kat blog aku huhuhuhuhu

Zura Tahir said...

hehe..

Zura Tahir said...

saje sembunyi TA

Zura Tahir said...

sup gearbox..aku xmakanlah bende2 pelik tue na..