Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, April 1, 2013

Barchelor Party For Me

Assalamualaikum...

Sabtu lepas aku mintak balik awal...ingatkan nak keluar pukul 1130...lepas tue confirmkan balik ngan Imah n Ena aku pun decide untuk keluar pukul 12.00...dapatlah settlekan keje² yang tertunggak...tapi bukan sharp pukul 12.00 aku keluar pun...aku lebihkan 10 minit....

Terus pecut ke Secret Recipe TSB...aku tak pernah pergi SR TSB nie...nasib baik jumpa jugak walaupun sedikit terlajak....tempat agak tersorok...bukanlah tersorok sebenarnye tapi cume area belakang nie tak bape ada orang sangat....

Aku sampai dulu baru Imah...kitaorang berdua menunggu je dalam kete...malas nak masuk dulu...sebab nanti tercongok sorang²....lepas Ena sampai barulah kitaorang keluar...terus masuk ke dalam...duduk je terus order sebab Ena bawak askar² dia...dah merengek mintak air....

Tunggu Zie je...dalam 20 minit lebih kurang baru Zie sampai....sampai dengan husband ngan Fadiah...Fatin tak ikut sekali....order makanan...makan sambil berborak²....sambil gelak² tak ingat...memula tue kitaorang je dalam tue...sedikit demi sedikit customer mula ramai...

Jumpa pun tak lama mana...dalam pukul 2 lebih kitaorang beredar sebab Zie nak terus ke Subang...Ena pulak nak balik Sijangkang walaupun husband dia belum balik lagi...aku ngan Imah tak de ape² hal lah tapi aku kena mengemas kat umah sebab dah nak kenduri nie...banyak lagi tak kemas...

Jom tengok gambar kat bawah nie...ada dari phone aku sendiri...ada dari kamera Ena...permisi ambik gambar ye Ena...sebenarnya aku tak sangka dorang nak buat bacherlor party untuk aku...anggap ini perjumpaan biasa je....


Masa tengah menunggu dalam kereta...


Air Ena, Imah ngan Aku...ice blended coklat, cappucino, mocha ekspreso....sume tue harga RM8.80/pc...


Ena ngan askar² dia...baik sungguh perangai anak² Ena nie...tapi aku terhibur tengok gelagat dorang...


Memula imbas kenangan dulu sebelum makan...gelak² jugaklah tengok gambar ² lama....muka zaman belajar dulu....


Makanan aku ngan Imah...ape ntah nama dia...harga RM18.50 kot....aku ingat harga sebab Zie yang belanja....terima kasih ye Zie Sayang...tokeh Shaklee... 


Dari kemera Ena...order by Ena.....


 Aku suka gambar nie....


Dan ini jugak...bergambar sebelum balik...Umairah pun nak menyelit jugak....

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~

8 comments:

Unknown said...

wpun sekejap jea jumpa tapi mmg happening

Unknown said...

seronoknya dapat berkumpul dgn kengkawan cam tu sambil makan2.
Jadi Zura sedang menghitung hari lah ya...

Unknown said...

bestnyeee! jumpe kawan2 kan~ kena plak ade album gambar cam tuh.. menggamit kenangan gittu..
lama x tengok Chugie..:)

Myra Jay said...

Wahh bestnyer dapat ngedate macam ni ;D

Zura Tahir said...

yup..dgn gelak tawa yg berderai...

Zura Tahir said...

a'ahlah kak..tgh menghitung harilah nie..

Zura Tahir said...

hehe...ena yg bwk gambar tue nafira

Zura Tahir said...

lepas nie dh susah nk ngedet cm nie myra..