Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 30, 2013

Cas Termurah

Assalamualaikum....

Mulai 02.05.2013...sebarang transaksi ke other banks dikenakan charges sebanyak RM0.10 sahaja...peluang menarik nie...tunggulah lepas naik keje nie balik...banyaklah transaksi aku akan buat...hihihihi...dua bank nie je aku kerap guna...yang lain aku tak tahu....


CIMB Clicks...sebelum nie RM0.50 dan sebelumnya RM2.00...


Maybank2u...sebelum nie RM2.00


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

4 comments:

Unknown said...

murah lahhh~ bagusnye..
itu caj utk transfer ke bank yang berlainan kan?? ke saya silap~

dhiera zainudin said...

ok la macam tu. xda la rasa macam kedekut sgt nt. kihkih

Zura Tahir said...

a'ah..kalau caj murah cm nie brlah best nk transfer duit...

Zura Tahir said...

hehe..betul tue dhiera...