Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 29, 2014

Melawat Ke Tapak Sejarah

Assalamualaikum....

Aktiviti petang semalam....pergi melawat anak buah kesayangan di Hospital Sungai Buloh....sebab musababnya...bengkak di telinga...tak sangka akan terus admit...

Rasa kesian sebab kecil lagi sudah kena tahan ward...belum dalam sejarah keluarga aku budak kecil macam tu kena tahan ward...terakhir yang kena tahan ward adalah aku....

Teringat segala memori masa di ward NICU....memang mengimbau kenangan...berasa syukur sebab anak yang dilahirkan kian membesar dengan sehat...

Kembali ke tapak sejarah yang lepas...perlahan2 aku bisikkan kat telinga anak aku Hanim...ceritakan pada dia apa yang terjadi masa awal kelahiran dia kat sini....

Anak buah aku nie dah lima hari kena tahan...nasib baik tak ada apa2 yang teruk...syukur...insha Allah hari nie dapatlah dia balik...

>>>Rindu nak dengar suara dia berceloteh...


hari pertama di tahan....


nampak bosan je...asik rengek nak balek je...


dah ada kawan...main sakan jelah dia...


baru ada masa nak melawat...

~ zura ~

2 comments:

nur anis said...

tak sampai hati tengok budak-budak kecik kena admit wad...

Zura Tahir said...

betul tue anis...