Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 27, 2014

Rambut Sihat Dan Kuat

Assalamualaikum....

Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya....tinggal kita nak cari atau tak je jalan tue...usahakan tangga kejayaan...mana nak dapatkan sagu kalau tak pecahkan ruyungnya...begitulah pepatah malayu....

Sempena perang shaklee efect nie...aku pun nak join dua kaki...kalau sekaki kan jatuh pulak...hihihi...mari kawan kawan baca kisahku ini...bolehlah order set penjagaan rambut dengan aku...

~ My Shaklee Effect ~

RAMBUT SIHAT DAN KUAT

••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Setiap perempuan mesti alami masalah rambut gugur....walaupun saya punyai rambut yg lebat tapi tetap juga  risau....yelah...kalau dah asyik2 gugur lama2 nipis jugak...bila sisir je rambut bergumpal rambut kat sikat...dalam bakul sampah penuh rambut tak termasuk di lantai lagi...memang hari2 kena sapu.

Googlelah penyelesaian untuk rambut gugur....so try lah supplemen nie :

1-Esp - memang supplemen wajib...selalu minum tiap pagi.
2-Bcomplex - lepas makan tengahari telan sebijik.
3-Zinc complex - 2 bijik sebelum makan tengahari.


Amalkan dalam 2 bulan...alhamdulillah hasilnya memang memberangsangkan...rambut yang gugur dulu 90% kurang berbanding dulu...

Baru2 nie ada kawan beli set budget penjagaan rambut nie...so dengan rasa ikhlas dari hati saya terangkan pada dia cara consume...

Zura, Sg Buloh
0122217442


#shakleeeffect
#s2united
#s2ufamilies





~ zura ~

2 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bagus produk macam ni untuk jaga kesihatan rambut.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Boleh cuba produk ini jika nak rambut sihat.

PS: Jemput join segmen saya buat kawan-kawan.