Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, October 5, 2014

Uncle Jack Murah

Assalamualaikum....

Sapa pernah makan Uncle Jack....sesungguhnya hari khamis malam aku heret mak dan adik aku pergi pekena Uncle Jack kat Giant Kota Damansara....

Memang terbaiklah Uncle Jack nie....ayam dia betul2 spicy....walaupun cuma ada nasi ayam, ayan goreng dua ketul dan air....cukup buat mulut nie mengucapkan Alhamdulillah....

Aku ingatkan harga Uncle Jack nie mahal bebenau....rupenya...kalau dalam poket ada rm5 je dah boleh makan....murah macam tak percaya je...ayam pun besar....puas makan...nasi pun banyak...

Jom lah scrool down....


nasi ayam dia sedap....yang penting ayam dia pedas....


menu yang sedikit tapi puas hati...aku ambik menu B....chicken chop pun hado ko...set famili, curry puff pun ada, set simanja pun ada... 


tutup pukul 10...ktorang orang last sebab tak tahu tutup pukul bape...hihi


sedapnya dia makan ayam...

~ zura ~

No comments: