Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 4, 2014

Siapa Aku Sekarang

Assalamualaikum....

Hai.....hari nie hari selasa...wow...rasa best sebab hari nie bukan hari isnin....hehe....bukan monday blues...ceh...dah tak keje...tak de maknanya nak monday² blues time keje dulu.....

Sebenarnya aku nak buat pengakuan yang aku sebenarnye adalah wakil pengedar sah shaklee yang berdaftar dengan id no : 1071736 pada bulan Oktober 2013....

Hari² bersama shaklee buat hidup aku rasa bersemangat sebab ada peluang jana income walaupun duduk goyang kaki dalam rumah....yang penting usaha usaha usaha usaha....

Sebarang pertanyaan berkenaan shaklee....aku sudi membantu korang semua....asalkan korang tanya aku...aku jawab....customer adalah punca rezeki kita....so kena layan baik gitu....


Hubungi aku di :

 Zura
Tel No : 0122217442 ( sms, whatsapp, wechat)
Fb : Zue Tahir
Pages : Merry Go Round - Zue Tahir

~ zura ~

2 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Marilah bersama-sama membeli dengan wakil pengedar sah shaklee Akak Zura ;-)

Zura Tahir said...

amboi...