Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 9, 2015

Hari Bahagia Sepupu

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah....selesai juga majlis perkahwinan sepupu aku di Ampang dan sambut menantu di Nilai....nikah pada pukul 0300 hari mulia Jumaat...keesokannya majlis bertandang di Nilai....

Ini majlis terakhir maklang aku...bermakna kesemua anaknya seramai empat orang telah selamat menjadi isteri orang...dan seorang anak lelaki telah selamat menemui penciptaNya 20 tahun yang lalu....

Majlis yang serba ringkas tapi meriah...almaklumlah...inilah masa untuk sanak saudara berkumpul....entry nie banyak gambar ye...tapi gambar pengantin tiada...hahahaha....itulah tabiat aku...tak ambik gambar pengantin...kikiki....

Jom jamu mata anda sekalian....


Wiyah datang awal menolong....


Si comel yang memeriahkan majlis....


Dalam kereta kakak aku dah macam sardin...


Pasang khemah pun tak banyak....



Gelagat Dikda (atas) ngan Teha...anak buah kesayangan....


Ini pula hari Sabtu...pepagi nak bervroom vroom ke Nilai....


Selfie sebentar ngan adik aku Seha...


Selfie ngan adik aku Ain pulak....


Selfie ngan Hanim pulak....


Budak dua orang nie tengah mengira kereta...tahu ke kira tue...???


Dak Paan (anak adik aku Anor) berlengeng....cuaca panas kan....belum sampai ke majlis dah kena tukar baju...budak nakal....



Sementara menunggu....


Selfie ngan adik aku Izah....



Ain ngan anaknya...budak Farid debab...


Ada yang menumpang mak bapak...cuba teka...???


Duduk makan di hujung dunia...


Sedap masakan katering nie...tapi sebab kenyang sebab singgah kat Hentian Dengkil...aku ambik sikit je nasinya....


Adik aku Wiyah ngan anak buahnya Zairah...serasi bersama....



Bahagian makanan....tak merasa pulak desert nie...bubur dengan kuih seri muka....


Selfie lagi...


Duduk baik je...


Candid snap...

~ zura ~

4 comments:

~aSHa~ said...

betul masa kenduri la jumpa sanak saudara..seronok....

Zie Madini said...

teringat plak kat hari bahagia zie dulu. hehehe. tahniah buat sepupu awak sis :D

Zura Tahir said...

Smbil2 eratkan hbungan...

Zura Tahir said...

Tq zie...