Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, October 19, 2015

Mari Bergosip

Assalamualaikum....

Ahad semalam member aku buat gathering kecil-kecilan kat rumah member aku Lyn kat Kampung Melayu Subang....almaklumlah...dah lama tak jumpa...

Happening sebab banyak cerita yang kitaorang bualkan....makannye taklah banyak...gosip je lebih...hikhik...gosip bertambah panas bila kejap-kejap blackout....huhuhu....

Kitaorang buat portluck je...aku tak dapat nak bawak ape sebab tak sempat...seharian kat Ampang majlis kahwin....sampai rumah malam pukul 12 lebih....esoknya pukul 10 kena gerak...memang tak dan...badan pulak letih...

Apa yang disajikan kengkawan sudah cukup mengenyangkan...nasi impit, rendang ayam, roti jala, kuah kari ayam, buah lai, keropok, buah mata kucing, air sarsi dan air laici...aku cuma bawak kupon pizza bagi kat depa....hikhik...

Walaupun cuma lima orang je...dah cukup gamat....macam-macam ceritalah...pasal kerja, hal anak, hal negara, hal hiburan...aish, memacamlah...perempuan kalau dah jumpa beginilah jadinya kan....

Diam tak diam dah setahun lebih aku berhenti keje di syarikat uniform....terima kasih kengkawan sebab masih ingat akan diriku...semoga ukhwah ini terus terjalin....


Yang paling kiri tue lah owner rumah yang menaja tempat bergosip Puan Lyn...hikhik...


Selfie....dari kiri....Puan Lyn, Pn Faizak a.k.a kecik, Puan Lin a.k.a Ros, Puan Fizah dan owner blog Puan Zura....


Selfie lagi...


Yeeeeaaah....terakhir sebelum babalekan...

~ zura ~

No comments: