Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 21, 2015

Kali Ketiga Guna Kupon Pizza

Assalamualaikum....

Hamboi....sejak dapat kupon pizza nie...dah macam rutin bulanan je makan kat pizza...kikiki....alhamdulillah...kali ketiga Allah mengizinkan aku sefamili menjamu selera di Pizza Hut...

Macam biasalah....pergi berjemaah...baru selera terbuka luas....makan sambil borak2, jerit2, gelak2, kutuk2 dan yang sewaktunya....kali nie pergi nisbah orang tua kurang dari kanak2...

Hangat betul meja kita orang dengan suara budak2....rata2 aku tengok meja lain semuanya tak ramai budak....hikhik....meja kita orang paling kebabom...dengan terjerit2, melalak, gelak2...but have fun...

Ooh ya...kita orang guna kupon set 3 3 keping...kali nie ada orang belanja....gaji pertamaku....seronokkan orang belanja....semoga murah rezeki sentiasa....


Hanim dok sibuk tengok menu book...


Anak Yan, Warrah (kiri) dengan Suha...


Adik bongsu Wiyah...


Bonda dengan ayahanda tersayang...


Anak adik aku Izah, Amin...


Ice lemon tea...pencuci perut...


Nisbah kanak2...hehehe...banyakkan air...mana tak nya...satu set ada 4 gelas...kalau 3 set tak 12 gelas...


Yang lelaki nie Adik ipar aku tua setahun...



Empunya blog dengan anak kesayangan...comotlah hai budak nie makan sup...


Tuang jangan tak tuang...


Nak suap sendiri...mengamuk sakan bila tak bagi suap sendiri
...last2 kita orang mengalah...dia punya mengamuk lagi power...


Slurrp...


Pinggan bertingket2...


Pizza kesukaan...veggie lover...order 2 ko...suka punya pasal...


Hawaian chicken...WAJIB ambil...


Churros....aku menang suka churros nie...dalam menu cinnamon twist nama dia...


Chicken cheese...


Spicy tuna...


Beef peperoni (betul ke spelling)...

~ zura ~

No comments: